Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
MT-07 (2025)

Dawn of a New Darkness
MT-07 on ollut Euroopan myydyimpien moottoripyörien joukossa lanseerauksestaan lähtien, ja hyvästä syystä. Se tarjoaa innostavan ajokokemuksen, joka on saanut inspiraationsa Japanin katumoottoripyöräilijöiden urbaaneista alakulttuureista. Kevyestä painostaan, ketterästä käsiteltävyydestään ja vahvasti vääntävästä CP2-moottoristaan tunnettu MT-07 on nyt entistäkin iskukykyisempi. Viimeisin kehitysversio tarjoaa uutta muotoilua, päivityksiä alustaan sekä teknologiaa, joka parantaa ajokokemusta entisestään tinkimättä yhtään siitä, mikä on tehnyt MT-07:stä yhden kuluneen vuosikymmenen tärkeimmistä moottoripyöristä: hymyn huulille tuovasta puhtaasta ilosta.
Uusimmassa MT-07 -mallin uusia ominaisuuksia ovat muun muassa radiaalisesti asennetut etujarrusatulat, 41 mm:n USD-haarukka ja kevyet SpinForged-vanteet. Tämän ansiosta moottoripyörä on entistä ketterämpi, kun taas akustinen vahvistustekniikka optimoi imuäänen, joka tekee ajamisesta entistäkin elämyksellisempää.
Kompakti uusi ulkoasu ilmentää täydellisesti MT-07:n pelkistettyä luonnetta, ja siinä on uudistettu ja hallitsevampi ajoasento sekä minimalistisen LED-ajovalojen ohjaama erottuva identiteetti. Tekniikka ja muotoilu ovat täydellisessä sopusoinnussa, eikä MT-07 -malliin ole lisätty mitään, mikä ei todella parantaisi ajokokemusta. Tuloksena on moottoripyörä, joka on ketterä liikkeissään mutta silti vahva – pyörä, joka nostaa Dark Side of Japan ‑asenteen aivan uudelle tasolle.
| Moottorin tyyppi | 2-sylinterinen, 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen |
|---|---|
| Sylinterin tilavuus | 689-kuutioinen |
| Sylinterin mitat | 80,0 x 68,6 mm |
| Puristussuhde | 11,5 : 1 |
| Maksimiteho | 54,0 kW (73,4 hv) / 8 750 r/min |
| Limited power version | 35,0 kW (47,6 hv) / 7 750 r/min |
| Maksimivääntö | 68,0 Nm (6,9 kgf-m) @ 6 500 r/min |
| Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
| Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
| Sytytysjärjestelmä | TCI |
| Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
| Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 6-vaihteinen |
| Voimansiirto | Ketju |
| Polttoaineen kulutus | 4,1 l / 100 km |
| CO2 emission | 97 g/km |
| Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
| Runko | Timantin muotoinen |
| Caster-kulma | 24º20' |
| Jättö | 93 mm |
| Etujousitusjärjestelmä | USD-etuhaarukka, Ø 41 mm |
| Takajousitusjärjestelmä | Keinuhaarukka, (Linkkutyyppinen jousitus) |
| Etujoustovara | 130 mm |
| Takajoustovara | 130 mm |
| Etujarru | Kaksi hydraulista levyjarrua, Ø 298 mm |
| Takajarru | Hydraulinen levyjarru, Ø 245 mm |
| Eturengas | 120/70ZR17 M/C (58W) letkaton |
| Takarengas | 180/55ZR17 M/C (73W) letkaton |
| Kokonaispituus | 2.065 mm |
| Kokonaisleveys | 780 mm |
| Kokonaiskorkeus | 1.110 mm |
| Istuimen korkeus | 805 mm |
| Akseliväli | 1 395 mm |
| Maavara | 150 mm |
| Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | Vakiona kuusivaihteinen käsivaihteisto: 183 kg; Y-AMT: 186 kg |
| Polttoainesäiliön tilavuus | 14 l |
| Öljysäiliön tilavuus | 3,0 l |
| Screen type | TFT |
| Screen size | 5 tuumaa |
| Adaptive Cruise Control | Ei |










