Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
YZ250F (2023)

Tuunaa. Kilpaile Voita.
Motocross- ja supercross-kilpailujen tuloksien perusteella YZ250F on yksi menestyneimmistä pyöristä ja lukuisten mestaruuskilpailujen voittaja. Siihen on monia syitä. YZ250F tarjoaa erinomaista suorituskykyä laajalla kierrosalueella, ja sen käännetty sylinterinkansi, edistyksellinen alumiininen kaksoisrunko ja kärkiluokkainen jousitus ovat ominaisuuksia, joita tarvitaan voittaakseen kilparadalla.
Keskeisintä YZ250F:ssä on sen teknisesti edistynyt, käänteisellä sylinterinkannella varustettu 250-kuutioinen moottori. Sen ainutlaatuisessa rakenteessa ilmanotto on suunnattu eteenpäin, jolloin etuosan ilmanottoaukko pakottaa raitista ilmaa polttoaineen ruiskutussuuttimeen. Räjähtävää tehoa, hurjaa kiihtyvyyttä ja välitöntä voimaa – milloin tahansa. Moottorin pieni koko helpottaa merkittävästi pyörän ketterää käsittelyä, sillä painopiste on keskitetty moottoriin.
Kun radan pinta tai sää muuttuu, Power Tuner -sovellus tulee avuksi. Sen avulla voi säätää YZ250F:n moottorin asetuksia tasaisesta kiihtyvyydestä aggressiiviseen. SSS (Speed Sensitive System) ‑etuhaarukka ja Monocross-takajousitus on säädetty optimoimalla hitaan liikkeen vaimennusominaisuuksia parhaan mahdollisen ohjauksen ja pidon mahdollistamiseksi. Hienostunut alumiinirunko ja jousitus antavat paljon käyttökelpoista palautetta kuljettajalle pyörän käyttäytymisestä. Nopea, ketterä ja älytekniikalla säädettävä YZ250F on valmistettu vastaamaan kaikkiin haasteisiin kaikilla radoilla.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen, Nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen, Yksisylinterinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 250 cm³ |
Sylinterin mitat | 77,0 × 53,6 mm |
Puristussuhde | 13,8 : 1 |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | 5-vaihteinen, hammasrattaat |
Voimansiirto | Ketju |
Kaasutin | Elektroninen suorasuihkutus |
Runko | Puolikaksoiskehtorunko |
Caster-kulma | 26° 50 |
Jättö | 119 mm |
Etujousitusjärjestelmä | Upside-down-etuhaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | linkkujousitus, Keinuhaarukka |
Etujoustovara | 310 mm |
Takajoustovara | 317 mm |
Etujarru | Hydraulinen yksittäinen levy, Ø270 mm |
Takajarru | Hydraulinen yksittäinen levy, Ø240 mm |
Eturengas | 80/100-21 51M sisärenkaallinen |
Takarengas | 110/90-19 62M sisärenkaallinen |
Kokonaispituus | 2.175 mm |
Kokonaisleveys | 825 mm |
Kokonaiskorkeus | 1.285 mm |
Istuimen korkeus | 970 mm |
Akseliväli | 1.475 mm |
Maavara | 335 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 106 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 6,2 l |
Öljysäiliön tilavuus | 0,95 l |
Täydennä alla olevat tiedot tarjouspyynnön lähettämistä varten.