Yamaha

XSR900 (2018)

Yamaha
XSR900 (2018)
Myyntihinta 10 390,00 € Autovero 3 088,08 € 13 478,08 €

Esittelylaite- ja koeajotiedot eivät välttämättä ole aina ajan tasalla. Varmistathan myymälässä esillä ja koeajettavissa olevat laitteet aina etukäteen.

Asenne kohdallaan

XSR900 - asenne kohdallaan. Kutkuttava ajoelämys, jossa yhdistyvät entisaikojen tinkimätön kilpahenkisyys ja terävin nykytekniikka. Yamahan uusinta teknologiaa tehtaan aikoinaan menestyksellisten kilpapyörien piirteitä kunnioittavissa puitteissa.

Alan uusinta uutta edustava, 3-sylinterinen, 850 cc:n Crossplane-rivimoottori takaa tyrmäävän väännön ja rajun kiihtyvyyden. Huippukevyen alumiinirungon ja luonnollisen ajoasennon yhdistelmä avaa uuden ulottuvuuden, kun puhutaan ketterästä käytöksestä ja ajoelämyksestä.

XSR900:n peruslähtökohtana ovat Yamahan kilpailuhistorian menestykselliset kilpurit ja alan uusin tekniikka.

Tuotekuvaus

Tuotetiedot

Yksityiskohdat

  • Nestejäähdytteinen, 3-sylinterinen, 850 cc:n rivimoottori
  • Bensatankin alumiinisuojat
  • TCS-luiston/-sutimisenesto
  • A&S-luistokytkin (Assist &Slipper)
  • Vintage-tyyliset ajo- ja takavalot
  • Crossplane-moottori
  • Kevyt alumiinirunko
  • Säädettävä etu- ja takajousitus
  • Rento retrosportti
  • Tyylikkäästi tikattu, porrastettu satula
  • Raju vääntö - tyrmäävä kiihtyvyys
  • Helposti rakenneltavissa

Ajatonta ja suoraviivaista, esikuviaan kunnioittavaa muotoilua

XSR900:n suoraviivaisen ajaton muotoilu tekee kunniaa menneiden aikojen menestyneille, legendaarisille Yamaha-kilpapyörille. Yamaha Sport Heritage -malliston uusin, XSR900, on perinyt muotonsa ja olemuksen eilispäivän moottoripyöristä, jotka edelleen määrittelevät sen, mitä oikea ajoelämys on.

Laadusta tinkimätöntä retrotyyliä

XSR900:n laadukas viimeistely ja korkealuokkaiset materiaalit ilmentävät sen tinkimätöntä asennetta. Bensatankin tyylikkäät, alumiiniset suojat, alumiiniset lokasuojat ja lokasuojien kiinnikkeet sekä pyöreä, retro-tyylinen mittari ovat ilo silmälle.

Tehokas, 3-sylinterinen, 850 cc:n rivimoottori

Uuden XSR900:n voimanlähde on vääntövahva 3-sylinterinen, crossplane-moottori. Ominaisuuksiltaan tehokkaan ja ääniltään rivakan moottorin ominaisuuksien hallintaa helpottavat ja tehostavat TCS-luistonesto, A&S-luistokytkin, elektroninen YCC-T-kaasukahva ja valinnaiset D-MODE-käyntikartat.

Radikaali alumiinirunko ja takahaarukka

Radikaali ja keveä, akseliväliltään lyhyt alumiinirunko käyttää moottoria kantavana rakenteena. Takahaarukan ulkopuolisen kiinnityksen ansiosta jalkatappien kiinnityskohta on kapea. Tämä puolestaan tekee ajoasennosta mukavan.

Retrokehyksiin kiedottua tehoa ja suorituskykyä

Uuden XSR900:n kevyt alumiinirunko ja 3-sylinterinen, 850 cc:n crossplane-moottori sopivat erittäin hyvin retrotyyliin. Erinomainen suorituskyky ja sporttinen ajettavuus takaavat ajoelämyksen, joka nostaa ajonautinnon uudelle tasolle.

Säädettävä etu- ja takajousitus

XSR900:n etupään 41 mm:n USD-etuhaarukassa on ajamista kohentava paluuvaimennuksen säätö. Linkuilla toimivan Monocross-takajousituksen iskunvaimentimessa on jousen ja paluuvaimennuksen säädöt. Alumiinista koneistetut korvakkeet ja ohjaustangon kiinnitykset kertovat XSR900:n viimeistelyn ja työn laadusta.

Helposti hallittavaa, voimaa

Tehokas ja ominaisuuksiltaan kattava, 3-sylinterinen 850 cc:n crossplane-moottori istuu napakasti innostavan retrosporttisen XSR900:n ominaisuuksiin. Kolmen valinnaista D-MODE-käyntikarttaa takaavat, että moottorin käytös ja teho on aina sovitettavissa ajo-olosuhteiden ja ajotavan mukaiseksi.

Laadusta tinkimätöntä, aitoa alkuperäistä kunnioittavaa retrotyyliä

Kaiken kruunaa tyylikkäät ja upeasti viimeistellyt alumiiniset jarru- ja vaihdepoljin, jalkatapit ja vahvistettu ohjaustanko. Nämä ja monet muut yksityiskohdat korostavat XSR900:n korkeaa laatutasoa.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot

Moottorin tyyppi 3-sylinterinen, 4-tahtinen, nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen
Moottorin tilavuus 847 cm³
Sylinterin mitat 78,0 mm x 59,1 mm
Puristussuhde 11,5 : 1
Maksimiteho 84,6 kW (115PS) @ 10 000 rpm
Maksimivääntö 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8 500 rpm
Voitelujärjestelmä Märkäsumppu
Kytkimen tyyppi Märkä, Monilevy
Kaasutin Polttoaineen suihkutus
Sytytysjärjestelmä TCI
Käynnistysjärjestelmä Sähkö
Vaihteistojärjestelmä hammasrattaat, 6-vaihteinen
Voimansiirto Ketju
Runko Timantin muotoinen
Etujousijärjestelmä Teleskooppihaarukka
Etujoustovara 137 mm
Caster-kulma 25º
Jättö 103 mm
Takajousitusjärjestelmä Keinuvarsi, (Linkkutyyppinen jousitus)
Takajoustovara 130 mm
Etujarru Hydraulinen kaksoislevy, Ø 298 mm
Takajarru Hydraulinen yksi levy, Ø 245 mm
Eturengas 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Takarengas 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Kokonaispituus 2 075 mm
Kokonaisleveys 815 mm
Kokonaiskorkeus 1 135 mm
Istuimen korkeus 830 mm
Akseliväli 1 440 mm
Maavara 135 mm
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) 195 kg
Polttoainesäiliön tilavuus 14 L
Öljysäiliön tilavuus 3,4 L
Rahoituslaskuri
Kuukausierät on laskettu 5% korolla. Kk-erät sisältävät perustamismaksun 250 € ja käsittelymaksun 2.5 €.
Hinta
Kuukautta
Pyydä tarjous

Tällä lomakkeella voit lähettää tarjouspyynnön tuotteesta

Tuotteen tiedot

Asiakkaan tiedot

* Vaaditut kentät