Yamaha

XSR700 (2018)

Yamaha
XSR700 (2018)
Myyntihinta 7 950,00 € Autovero 2 048,25 € 9 998,25 €

Esittelylaite- ja koeajotiedot eivät välttämättä ole aina ajan tasalla. Varmistathan myymälässä esillä ja koeajettavissa olevat laitteet aina etukäteen.

Retrohenkistä tulevaisuuden tekniikkaa

XSR700 ei peittele asennettaan. Muodoiltaan ja tuntumaltaan esikuvaansa kunnioittavan XSR700 tekniikka on kuitenkin täyttä huomispäivää. Siksi se takaa suoraviivaisen ja kaikin puolin mukaansa tempaavan ajoelämyksen. Sen vääntövahva moottori ja ketterä ajokäytös on tehty sinulle, joka arvostat perinteistä ajonautintoa ja rentoa tunnelmaa.

Suorituskykyisen, kaksisylinterisen 689 cc:n crossplane-rivimoottorin suoraviivainen vääntö takaa erinomaisen kiihtyvyyden. Tyylikkään retron XSR700:n kompaktin keveä ja tukeva runko sekä herkkä jousitus varmistavat sujuvan ja ketterän ajokäytöksen.

Muodoiltaan XSR700 tekee kunniaa Yamahan osaamiselle monilta vuosikymmeniltä. Silti se on tekniikaltaan huippumoderni ja osin jopa aikaansa edellä oleva retrotyylin katupyörä.

Tuotekuvaus

Tuotetiedot

Yksityiskohdat

  • Tehty ajettavaksi ja nautittavaksi
  • Vintage-tyylinen ajovalo ja takavaloyhdistelmä
  • Tyyliin sopiva ja käyttömukava nahkasatula.
  • Ominaisuuksiltaan nykyaikaiset, kuvioiltaan alkuperäiset Pirelli Phantom -renkaat.
  • Erinomainen polttoainetalous.
  • Alumiininen bensatankki
  • Kaksisylinterinen, nestejäähdytteinen, 689 cc:n rivimoottori.
  • Menevää asennetta korostava muotoilu.
  • Crossplane-tekniikkaa hyödyntävä 270-asteinen kampiakseli
  • Väkivahvan suoraviivainen vääntökäytös.
  • Edessä kaksi 282 mm:n jarrulevyä ja 4-mäntäiset jarrusatulat

Laadukas retrotyylinen varustelu ja viimeistely

Tyylinmukainen nahkasatula, helposti kustomoitava takarunko, alumiininen bensatankki, vintage-tyylinen ajo- ja takavalo ja muu XSR700-varustelu tekevät kunniaa sen legendaarisille esikuville vuosien takaa. Tyylikkäät yksityiskohdat, kuten typistetty äänenvaimennin ja laadukkaat alumiiniosat - etulokasuojan kiinnitysrauta, jäähdyttimen suoja jne. - korostavat laadukasta olemusta.

Suorituskykyinen, kaksisylinterinen, 689 cc:n rivimoottori

Se mikä tekee XSR700:n suorituskyvystä niin erinomaisen ja tavallisuudesta poikkeavan, on Yamaha crossplane-tekniikkaan perustuva, kaksisylinterinen 689 cc:n rivimoottori. Sen epäsymmetrisen, 270-asteisen kampiakselin ansiosta moottorin vääntö on suoraviivaisen tehokasta alakierroksilta lähtien. Tämä varmistaa erinomaisen kiihtyvyyden, hyvän ajotuntuman ja rengaspidon.

Kevyt ja siro putkirunko

Teräsputkesta tehty, siro ja keveä XSR700-runko takaa ketterän ja tarkan ajokäytöksen. Keveyden ja rungon vääntöjäykkyyden takeeksi moottori on sen jäykistävänä rakenteena. Keveä ja ajontuntumaa tehostava runko yhdessä herkkätoimisen jousituksen kanssa takaa, että ajaminen on mukaansatempaava elämys.

Uuden ajan ajoelämys

Yamaha XSR700 on ensimmäinen Faster Sons -tyyliin toteutettu Yamahan katupyörä. Siinä yhdistyvät sujuvan tyylikkäästi retrohenkisyys ja alan uusin tekniikka ilman kompromisseja. Tarkasti lasketun rungon mitoituksen ja painojakautuman ansiosta ajokäytös ja tuntuma on kaikissa tilanteissa erinomainen - lyhyesti sanottuna kuljettaja tuntee olevansa yhtä moottoripyörän kanssa.

Suorituskykyä, retroasennetta ja kustannustehokkuutta

Uuden XSR700:n nykyaikainen, nestejäähdytteinen rivimoottori ja keveän siro putkirunko istuvat saumattomasti retrohenkiseen vintage-muotoiluun. Hankintahinnaltaan järkevän ja käyttökuluiltaan edullisen XSR700:n vaikuttavan suorituskyvyn myötäinen rento ajoelämys puhuttelee yhtä lailla aloittelevaa kuin kokenutta motoristia.

Linkkutoiminen Monocross-takajousitus

Linkulla varustetun Monocross-takajousituksen vaakatasossa oleva, herkkätoiminen iskunvaimennin on tilan säästämiseksi kiinnitetty moottoriin. Kiihtyvyys- ja ajotuntumaa tehostavan, vain 530 mm:n pituisen takahaarukan napakka liikerata varmistaa kuljettajan erinomaisen tuntuman XSR700:n takapään liikkeisiin.

Wave-jarrulevyt, monoblock-jarrusatulat ja ABS

Vintage-tyyli ja olemus ei tarkoita, että XSR700 tinkisi turvallisuudesta. Siksi edessä on muotoihin istuvat kaksi 282 mm:n wave-jarrulevyä ja tehokkaat 4-mäntäiset jarrusatulat. ABS-jarrujärjestelmä on tässä mallissa vakiona. Katuhenkisyyttä korostavat 10-puolaisilla alumiinivanteilla olevat, kuvioltaan alkuperäisen kaltaiset, nykyaikaiset Pirelli Phantom -renkaat.

Selkeä mittaristo

Tyylikkään retro, helppolukuinen nopeusmittari on vahvistetun ohjaustangon keskellä, joten ajonäkymä eteen on esteetön.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot

Moottorin tyyppi 2-sylinterinen, 4-tahtinen, nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen
Moottorin tilavuus 689 cm³
Sylinterin mitat 80,0 mm x 68,6 mm
Puristussuhde 11,5 : 1
Maksimiteho 55,0 kW (74,8PS) @ 9 000 rpm
Maksimivääntö 55,0 kW (74,8PS) @ 9 000 rpm
Voitelujärjestelmä Märkäsumppu
Kytkimen tyyppi Märkä, Monilevy
Kaasutin Polttoaineen suihkutus
Sytytysjärjestelmä TCI
Käynnistysjärjestelmä Sähkö
Vaihteistojärjestelmä hammasrattaat, 6-vaihteinen
Voimansiirto Ketju
Runko Timantin muotoinen
Etujousijärjestelmä Teleskooppihaarukka
Etujoustovara 130 mm
Caster-kulma 24º 50
Jättö 90 mm
Takajousitusjärjestelmä Keinuvarsi, (Linkkutyyppinen jousitus)
Takajoustovara 130 mm
Etujarru Hydraulinen kaksoislevy, Ø 282 mm
Takajarru Hydraulinen yksi levy, Ø 245 mm
Eturengas 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
Takarengas 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
Kokonaispituus 2 075 mm
Kokonaisleveys 820 mm
Kokonaiskorkeus 1 130 mm
Istuimen korkeus 835 mm
Akseliväli 1 405 mm
Maavara 140 mm
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) 186 kg ABS
Polttoainesäiliön tilavuus 14 L
Öljysäiliön tilavuus 2,7 L
Rahoituslaskuri
Kuukausierät on laskettu 5% korolla. Kk-erät sisältävät perustamismaksun 250 € ja käsittelymaksun 2.5 €.
Hinta
Kuukautta
Pyydä tarjous

Tällä lomakkeella voit lähettää tarjouspyynnön tuotteesta

Tuotteen tiedot

Asiakkaan tiedot

* Vaaditut kentät