Yamaha

Tracer 900GT (2018)

Yamaha
Tracer 900GT (2018)
Myyntihinta 12 890,00 € Autovero 3 850,74 € 16 740,74 €

Esittelylaite- ja koeajotiedot eivät välttämättä ole aina ajan tasalla. Varmistathan myymälässä esillä ja koeajettavissa olevat laitteet aina etukäteen.

Anna tunteillesi valta

Tracer 900 on nyt monelta osin päivitetty entistä paremmaksi. Tuloksena on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen ja käyttömukavuudeltaan huippuluokan Sport Tourer.

Lyhyesti sanottuna se on kaikkea sitä, mitä korkealuokkaista varustelua ja viimeistelyä arvostavat motoristit ovat halunneet. Vakiovarusteluun kuuluvat mm. kovat sivulaukut, monisäätöinen jousitus ja kahvalämmittimet - Tracer 900GT on ajovalmis matkantekijä.

Uudenlaisen mittariston monitoiminen ja selkeä, TFT-värinäyttö on alun perin kehitetty YZF-R1-supersporttiin. QSS-vaihdeavustin mahdollistaa keveän vaihtamisen ilman kytkintä. Vakionopeudensäädin tekee tasaisesta matka-ajosta rentoa.

Tuotekuvaus

Tuotetiedot

Yksityiskohdat

  • Vakiona vakionopeudensäädin ja lämpökahvat
  • QSS-vaihdeavustin helpottaa vaihtamista
  • Mittariston TFT-värinäyttö (Thin Film Transistor)
  • Vakiona sävy-sävyyn väriset sivulaukut
  • Päivitetyt muodot
  • Parempi ergonomia ja tehostettu tuulisuoja
  • Uudenmallinen, mukavampi 2-paikkainen istuin
  • Kompakti ja kevyt, kolmisylinterinen, 847 cc:n moottori
  • Kevyt ja kapea, CF-painevalettu alumiinirunko
  • A&S-kytkin, D-MODE, TCS, ABS
  • 18 litran bensasäiliö - pitkä toimintasäde
  • Keskiseisontatuki vakiovarusteena

Vakiovarusteena kovat sivulaukut

Tracer 900GT:n vakiovarusteena olevat laadukkaat, pikakiinnitteiset, 22 litran, kovat sivulaukut ovat tietenkin väriltään sävy-sävyyn. Joten kun päätät vaikka vain hetken mielijohteesta lähteä matkaan, Tracer 900GT on valmiina.

Kompakti ja kevyt, kolmisylinterinen 847 cc:n moottori

Tracer 900GT:n voimanlähteenä on hyväksi todettu, kolmisylinterinen, 847 cc:n rivimoottori. Sen suoraviivaisen voimakas vääntö ja erinomainen huipputeho ovat omiaan sporttiseen matka-ajoon. Teknisesti edistyksellisen ja kompaktin moottorin herkän käynnin taustalla on nykyaikaisia ratkaisuja, kuten offset-sylinterit ja keveät männät.

Laadukkaasti uudistettu muotoilu

Muodoiltaan uusi Tracer 900GT on ergonomialtaan ja toimivuudeltaan erinomainen Sport Tourer ja lisäksi sen olemus hohkaa virtaviivaista asennetta. Katteen uudet muodot ja etuosan iso ilmanottoaukko ilmentävät tehokasta suorituskykyä.

Parempi ergonomia ja tehostettu tuulisuoja

Tracer 900GT:n päivitykset nostavat tämän luokan Sport Tourerin ajomukavuuden perusarvot matka-ajossa uudelle tasolle. Kapeampi ohjaustanko ja isompi tuulilasi tehostavat tuulisuojaa. Uudenmallinen istuin sekä matkustajan jalkatapit ja tartuntakahvat tekevät pitkistäkin päivätaipaleista nautinnollisen rentoja.

Edistyksellinen elektroniikka ja QSS-vaihdeavustin

Tracer 900GT:n varustelun QSS-vaihdeavustin mahdollistaa sujuvan vaihtamisen isommalle vaihteelle ilman kytkintä. Kolme valinnaista D-MODE-käyntiohjelmaa säätävät moottorin ja voiman ulostulon optimaaliseksi eri olosuhteissa. Samoin rengaspidon 3-asentoinen TCS-pidonhallinta varmistaa turvallisen ajon liukkaassakin kelissä. ABS-järjestelmä puolestaan estää jarrujen tahattoman lukkiutumisen kovissakin jarrutuksissa.

Monisäätöinen jousitus

Monisäätöisen etuhaarukan laatua kuvastaa sen kullanhohtoinen väri. Huippuluokan sporttipyörien tavoin Tracer 900GT:n etuhaarukan puristusvaimennuksen säätö on oikeanpuoleisessa ja paluuvaimennuksen säätö vasemmassa teleskoopissa. Näin ajettavuuden kannalta tärkeän iskunvaimennuksen hienosäätö on mahdollisimman tarkka. Takajousituksen iskunvaimentimen jousen säätö sujuu vaivattomasti käsikäyttöisen etäsäädön avulla.

Mittariston TFT-värinäyttö (Thin Film Transistor)

Tracer 900GT:n yksityiskohtia myöden laadukasta varustelua kuvastaa hyvin mittariston kirkas ja selkeä TFT-näyttö. Perustietojen lisäksi näytöltä näkyvät vaihde, ulkolämpötila, moottorin (jäähd. nesteen) lämpötila, valittu D-MODE-käyntiohjelma, kello, polttoaineen määrä ja -kulutus.

Pitkä, CF-painevalettu alumiinitakahaarukka

Etenkin kiihdytyksissä rengaspidon tehostamiseksi ja kautta linjan ajokäytöksen parantamiseksi Tracer 900GT:n alumiininen takahaarukka on 60 mm pidempi kuin aiemmin. Parempi rengaspito tehostaa voiman tuntoa kiihdytyksissä ja pidemmän takahaarukan myötä pidempi akseliväli vakavoittaa ajettavuutta suurissa nopeuksissa ja kaarreajossa.

Kevyt, CF-painevalettu alumiinirunko

Yksi Tracer 900GT:n erinomaisen ajettavuuden perustekijä on kevyt ja kompakti alumiinirunko. Se takaa paitsi ketterän ja tasapainoisen ajettavuuden myös erittäin herkän ajotuntuman. Yksin tai kaksin, moottoritiellä tai mukaisella pikkutiellä, Tracer 900GT vastaa aina välittömän tarkasti ja ketterästi ohjausliikkeisiin.

A&S-luisto- ja -lähtöavustuskytkin (Assist & Slipper clutch)

Kaarteisiin mennessä pieniin vaihtamisen ja moottorijarrutuksen aiheuttaman takapyörän hyppelyn eliminoi tehokkaasti A&S-luisto- ja -lähtöavustuskytkin. Luistokytkin vaimentaa voimansiirron äkilliset nykäykset kun vaihdetaan nopeasti pienempään vaihteeseen. Tämä puolestaan vakauttaa käytöstä ja ajohallintaa kaarteisiin menossa.

Tyylikkäästi muotoiltu, 18 litran bensasäiliö

Matka-ajoon mitoitetun Tracer 900GT:n iso, 18 litran polttoainesäiliö takaa noin 300 kilometrin tankkausvälit. Muodoiltaan keskeltä kapea bensatankki antaa hyvän tuen kuljettajan polville. Muutenkin tankin muotoilu istuu linjakkaasti Tracer 900GT:n virtaviivaisiin muotoihin.

Keskiseisontatuki

Tracer 900GT:n monipuoliseen varusteluun kuuluva keskiseisontatuki helpottaa sivulaukkujen kiinnitystä ja irrotusta koska pyörä on suorassa. Keskiseisontatuki helpottaa myös ketjujen voitelua ja huoltoa sekä ajettavuuden ja polttoainetalouden kannalta tärkeiden rengaspaineiden tarkistamista.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot

Koeajomallit Turku
Esittelytuote Turku
Moottorin tyyppi 3-sylinterinen, 4-tahtinen, nestejäähdytetty, DOHC, 4-venttiilinen
Moottorin tilavuus 847 cm³
Sylinterin mitat 78,0 mm x 59,1 mm
Puristussuhde 11,5 : 1
Maksimiteho 84,6 kW (115PS) @ 10 000 rpm
Maksimivääntö 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8 500 rpm
Voitelujärjestelmä Märkäsumppu
Kytkimen tyyppi Märkä, Monilevy
Kaasutin Polttoaineen suihkutus
Sytytysjärjestelmä TCI
Käynnistysjärjestelmä Sähkö
Vaihteistojärjestelmä hammasrattaat, 6-vaihteinen
Voimansiirto Ketju
Runko Timantin muotoinen
Etujousijärjestelmä Teleskooppihaarukka
Etujoustovara 137 mm
Caster-kulma 24º
Jättö 100 mm
Takajousitusjärjestelmä Keinuvarsi, (Linkkutyyppinen jousitus)
Takajoustovara 142 mm
Etujarru Hydraulinen kaksoislevy, Ø 298 mm
Takajarru Hydraulinen yksi levy, Ø 245 mm
Eturengas 120/70ZR17M/C (58W)
Takarengas 180/55ZR17M/C (73W)
Kokonaispituus 2 160 mm
Kokonaisleveys 850 mm
Kokonaiskorkeus 1 375 mm max 1,430 mm
Istuimen korkeus 850 mm max 865 mm
Akseliväli 1 500 mm
Maavara 135 mm
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) 215 kg (side cases + brackets: +12kg)
Polttoainesäiliön tilavuus 18 L
Öljysäiliön tilavuus 3,4 L
Rahoituslaskuri
Kuukausierät on laskettu 5% korolla. Kk-erät sisältävät perustamismaksun 250 € ja käsittelymaksun 2.5 €.
Hinta
Kuukautta
Pyydä tarjous

Tällä lomakkeella voit lähettää tarjouspyynnön tuotteesta

Tuotteen tiedot

Asiakkaan tiedot

* Vaaditut kentät