Yamaha

Sidewinder M-TX LE 162 (2019)

Yamaha
Sidewinder M-TX LE 162 (2019)
Suositushinta 17 990,00 €

Esittelylaite- ja koeajotiedot eivät välttämättä ole aina ajan tasalla. Varmistathan myymälässä esillä ja koeajettavissa olevat laitteet aina etukäteen.

Tunturien valloittaja. Äärimmäistä voimaa ja suorituskykyä. Alan johtotähti!

Yamaha Sidewinder -malliston pitkätelaisin malli on todellinen muskelikelkka. Se etenee vastustamattomasti syvässä lumessa ja jyrkkää rinnettä tunturin huipulle. Moottorikelkka-alan uusinta suoraviivaista suorituskykyä, teknologiaa ja muotoilua.

Yamaha Sidewinder -malliston lippulaiva puhuttelee ulkonäöllään ja tekniikallaan. Sen innovatiivinen, kolmisylinterinen turboahdettu, 998 cc:n Genesis 180 -moottori tuottaa massiivisen määrän voimaa ja vääntöä. Kun tähän suorituskykyyn liitetään edistyksellinen Mountain-alusta, -jousitus, -telasto ja -telamatto sekä -sukset, on tulos alan ehdoton huipputuote.

Käyttömukavuutta kohentavat myös Mountain-ergonomia, peruutusvaihde, sähköstartti ja kahva-/peukalolämmittimet.

Tuotekuvaus

Tuotetiedot

Yksityiskohdat

  • Turboahdettu, 3-sylinterinen, 998 cc:n Genesis® 180 -nelitahtimoottori
  • Yamahan edistyksellinen turbo-järjestelmä
  • Iskevän tyylikäs väritys ja grafiikka
  • Erinomainen vääntö jo alakierroksilla varmistaa vauhdin syvässäkin lumessa.
  • Kätevä sähkökäynnistys ja nappitoiminen suunnanvaihdin
  • Kapea ja kevyt Mountain-runko
  • Mitoitukseltaan "kapea" Mountain-etujousitus
  • Leveät Yamaha Mountain -sukset
  • Fox Float® -iskunvaimentimet – QS3 & QSL nousulukolla
  • Camso® Power Claw -telamatto 3,0"/76mm kuviolla
  • Kahva- ja peukalolämmittimen kaksitoiminen painikesäätö.
  • Digitaalinen mittaristo ja virtaviivainen, matala tuulilasi

Mountain-alusta ja suksien kevyet olkavarret

Innovatiivisen alustan keveät tukivarret mahdollistaa suksien kapean raidevälin tinkimättä ohjattavuudesta tai suorituskykyisen jousituksen toimivuudesta. Rakenne on myös hyvin kevyt ja silti erittäin tukeva. Tuloksena on vakaa ja terävän ketterä ajokäytös.

Ajoasento on mitoitettu tunturissa ajoon

Lyhyt ja korkea, eteen kapeneva istuin ja korotuspalalla nostettu, roikuntaremmillä varustettu ohjaustanko takaavat erinomaisen hallittavuuden nopeissakin käänteissä. Jyrkässä rinteessä usein tarpeellinen vastaohjaus toimii sekin vaivatta.

Edessä kolmiotukivarsilla toimiva erillisjousitus

Sidewinder-mallien erikoisuus on etujousituksen ja suksien tuennan ainutlaatuisen toimiva rakenne ja geometria. M-TX LE 162 -mallissa on herkkätoimiset FOX FLOAT® QS3 -iskunvaimentimet. Ne antavat hyvän ohjaustuntuman syvässäkin lumessa sekä jyrkillä rinteillä.

Ilman kierrejousia toimiva 162-takajousitus

Telaston keskellä olevan FOX FLOAT® QS3- ja takaosan QSL-iskunvaimentimien laajat säätövarat mahdollistavat jouston tarkan säätämisen käyttäjän ja olosuhteiden mukaan. Lisäksi QSL-vaimentimessa on kolme puristusvaimennuksen pika-asetusta – 1-2 ja L (kevyt, normaali ja lukittu). Syvässä lumessa "L"-asetus estää takapään painumista ja sen myötä suksien tahatonta nousua. Tämä parantaa ajon hallittavuutta.

Camso® Power Claw -telamatto, 3,0"/76 mm

Kaikin puolin erinomaisen suorituskykyisen Camso® Power Claw -telamaton harjakorkeus on vakuuttavat 3" (76 mm). Vuoden 2018 mallin Sidewinder M-TX LE 162:n telamaton vetoakseli on 28,5 mm matalammalla, joten telamaton kohtaamiskulma on erittäin loiva (9,7º). Tämä tehostaa hankikantavuutta sekä käsiteltävyyttä ja pitoa etenkin syvässä lumessa.

Deluxe-mittaristo kahdella digitaalinäytöllä

Lukuisat eri anturit tuottavat dataa, joka välittyy mittariston kautta kuljettajalle. Nopeuden, kierrosluvun, öljyn lämpötilan ja -paineen sekä polttoaineen määrän lisäksi valittavissa on erilaista matkaan liittyvää dataa. Näitä ovat kello ja käyttötuntimittari, "Ajettu Matka" -tiedot sekä korkeusmittari. Käyttömukavuutta kohentavat myös lämpöistuin ja takaosan kuljetuslaukku.

Yamaha YSRC -variaattori

Teknisesti edistyksellinen YSRC-kytkin on mitoitettu kolmisylinterisen, turboahdetun, 998 cc:n Genesis®-moottorin massiivisen väännön ja tehon hallintaan. Kytkimen ja voimansiirron toiminta on optimoitu hyvän vaihtamisen takaamiseksi molempiin suuntiin. Variaattorin tukeva rakenne ja tehokas jäähdytys takaavat vetohihnan pitkän käyttöiän ja vähäisen huoltotarpeen.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot

Tyyppi /Ssylinterin tilavuus 4-tahtinen / 998 cc
Sylinterit 3-sylinterinen
Jäähdytys nestejäähdytetty
Sylinterin mitat 80,0 mm x 66,2 mm
Polttoaineen syöttö Turbo-ahdettu 41 mm Mikuni x 3, Polttoainesuihkutus, Nestejäähdytetty
Imukanavat 2-venttiilinen
Sytytysjärjestelmä Digitaalinen T.C.I./T.P.S.
Pakokanava 2 venttiiliä, Pakoputki oikealla sivulla
Kytkin / vaihteisto YSRC, Variaattori, Elektroninen peruutusvaihde, Magnesiumketjukotelo ja -kansi
Jarrut Hydraulinen jarru, radiaali pääsylinteri / jarrulevy vetoakselilla
Etuiskunvaimentimet FOX® Float QS3
Etujousitusjärjestelmä SRV-M New Spindle
Etujoustovara 177 mm
Takajousitusjärjestelmä Dual Shock SR 162
Takaiskunvaimentimet FOX® Float QS3/FOX® Float QSL climb lock out
Takajoustovara 419 mm
Kokonaiskorkeus 1 260 mm
Kokonaisleveys 1 117 mm
Kokonaispituus 3 380 mm
Telamatto L x P x K 381 mm x 4 115 mm x 76 mm
Telamaton tyyppi Camoplast® Power Claw 3,0”
Suksien asento 876 - 978 mm säädettävä
Polttoainesäiliön tilavuus 33,6 litraa
Sähkökäynnistys Kyllä
Peruutus vakiona
Käsien ja peukalon lämmittimet vakiona
Etuvalon teho, tyyppi 60/55W LED
Virran ulosotto vakiona
Rahoituslaskuri
Kuukausierät on laskettu 5% korolla. Kk-erät sisältävät perustamismaksun 250 € ja käsittelymaksun 2.5 €.
Hinta
Kuukautta
Pyydä tarjous

Tällä lomakkeella voit lähettää tarjouspyynnön tuotteesta

Tuotteen tiedot

Asiakkaan tiedot

* Vaaditut kentät