Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
YZ250F (2022)

Säädä. Kilpaile Voita.
YZ250F:n tulokset puhuvat puolestaan. Sillä on voitettu lukuisia MX2 GP ‑kilpailuja sekä Supercross-titteleitä 250-kuutioisten luokassa Yhdysvalloissa. Siksi voidaan perustellusti sanoa, että YZ250F on tehty voittamaan. Kevennetyn jousittamattoman painon ja hienostuneen jousituksen ansiosta tämä teknisesti edistyksellinen motocross-tykki on aiempaakin terävämpi, nopeampi ja vakaampi käsitellä – ja valmis viemään kuljettajansa palkintokorokkeelle.
Keskeisintä YZ250F:ssä on sen teknisesti edistynyt, käänteisellä sylinterinkannella varustettu 250-kuutioinen moottori. Sen ainutlaatuisessa rakenteessa ilmanotto on suunnattu eteenpäin, jolloin etuosan ilmanottoaukko pakottaa raitista ilmaa polttoaineen ruiskutussuuttimeen. Räjähtävää tehoa, hurjaa kiihtyvyyttä ja välitöntä voimaa – milloin tahansa. Moottorin pieni koko helpottaa merkittävästi pyörän ketterää käsittelyä, sillä painopiste on keskitetty moottoriin.
Kun radan pinta tai sää muuttuu, Power Tuner -sovellus tulee avuksi. Sen avulla voit säätää YZ250F:n moottorin asetuksia tasaisesta kiihtyvyydestä aggressiiviseen. SSS (Speed Sensitive System) ‑hetuhaarukka ja monocross-takajousitus on säädetty optimoimalla hitaan liikkeen vaimennusominaisuuksia. Hienostunut alumiinirunko ja jousitus antavat paljon käyttökelpoista palautetta kuljettajalle pyörän käyttäytymisestä. Nopea, ketterä ja älytekniikalla säädettävä YZ250F on tehty tuottamaan huippuluokan suorituskyky kaikilla radoilla.
Moottorin tyyppi | Nestejäähdytetty, Taakse kallistuva yksisylinterinen, 4-tahtinen, 4-venttiilinen, DOHC |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 250 cm³ |
Sylinterin mitat | 77,0 × 53,6 mm |
Puristussuhde | 13,8 : 1 |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy |
Sytytysjärjestelmä | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö |
Vaihteistojärjestelmä | 5-vaihteinen, hammasrattaat |
Voimansiirto | Ketju |
Kaasutin | Polttoaineen suihkutus |
Runko | Puolikaksoiskehtorunko |
Caster-kulma | 26° 50′ |
Jättö | 119 mm |
Etujousitusjärjestelmä | Upside-down-etuhaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | Keinuvarsi, (Linkkutyyppinen jousitus) |
Etujoustovara | 310 mm |
Takajoustovara | 317 mm |
Etujarru | Hydraulinen yksittäinen levy, Ø270 mm |
Takajarru | Hydraulinen yksittäinen levy, Ø240 mm |
Eturengas | 80/100-21 51M sisärenkaallinen |
Takarengas | 110/90-19 62M sisärenkaallinen |
Kokonaispituus | 2.175 mm |
Kokonaisleveys | 825 mm |
Kokonaiskorkeus | 1.285 mm |
Istuimen korkeus | 970 mm |
Akseliväli | 1.475 mm |
Maavara | 335 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 106 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 6,2 l |
Öljysäiliön tilavuus | 0,95 l |
Täydennä alla olevat tiedot tarjouspyynnön lähettämistä varten.