YZ250F (2021)

9 200,00 €
Pyydä tarjous Varaa koeajo
Rahoituksella esim. 169 €/kk
Hae rahoitusta
Kun lähtöpuomi kaatuu, jokainen kuljettaja haluaa että käytössä on tarpeeksi tehoa. Siksi Yamaha on tehnyt yhdestä tehokkaimmasta 250-kuutioisesta nelitahtimoottoristaan vieläkin voimakkaamman, ketterämmän ja nopeamman. Kaikki uuden YZ250F:n tärkeimmät osat on uudistettu. Tune. Race. Win.
SKU
2021-YZ250F-DPBSE
action-image

Tune. Race. Win

Yamahan menetyksellisten MX2- ja Supercross-tehdaspyörien uusinta huipputekniikkaa hyödyntämällä suunniteltu uusi YZ250F on entistä terävämpi ja nopeampi. Se tarjoaa tehon ja varmuuden, jota vaaditaan kilpailujen voittamiseen.

YZ250F:n uudistetun moottorin parempi voima ala- ja keskikierroksilla tuntuu heti lähtöpuomin kaatuessa. Pakopuolen uusi nokka-akseli, kevennetty mäntä ja pidempi kiertokanki tuovat lisää voimaa ala- ja keskialueelle. Yläkierroksilla täysin uudistetun sylinterikannen uudenlainen ilmanottojärjestelmä varmistaa hyvän huipputehon. Power Tuner -sovelluksen ja älypuhelimen avulla voi valita ja luoda ihanteellisen tehokartan kaikkiin ajo-olosuhteisiin.

Alumiinipalkkirungon vääntöjäykkyyttä on hienosäädetty, joten sen ajotuntuma ja keveys ovat paremmat kuin koskaan. Rungon ja jousituksen uudistukset antavat kuljettajalle entistä paremman ajotuntuman, joka on tärkeää etenkin tarkan kaarreajon ja vakaan hallittavuuden kannalta. Uusi Icon Blue -väritys terästää uuden YZ250F ulkonäköä. Tune. Race Win.

Vuosimallin 2021 YZ250F:n uudistetussa rungossa on uusi moottori. Sen uusi pakopuolen nokka-akseli lisää tehoa ala- ja keskikierroksilla. Yläkierroksilla lisävoimaa tuottavat uudistettu ilmanotto ja tehokkaammin hengittävä äänenvaimennin. Suuremman tehon myötä kytkintä on vahvistettu ja vaihteiston rakennemuutoksien ansiosta vaihtaminen on entistäkin sujuvampaa.
Hallittavuus on nostettu uudelle tasolle hienosäätämällä alumiinipalkkirungon vääntöjäykkyyttä, joten ajotuntuma on herkempi ja kaarreajo näin tarkempaa. Huippuluokan etuhaarukan entistä progressiivisempi vaimennus tehostaa myös eturenkaan pitoa.
Entistä tehokkaammat jarrut auttavat hiomaan sekunteja pois kierrosajoista ja ohjaustangon uusi kiinnityspiste parantaa etupään pitoa. Uuden 2021 YZ250F radikaalia olemusta terävöittää myös uusi Icon Blue -väritys ja saman sävyiset siniset etu- ja sivunumerokilvet. Power Tuner sovelluksella voi puolestaan valita ja säätää vallitseviin olosuhteisiin parhaan tehokartan.
Lisätietoja
Moottorin tyyppiNestejäähdytetty, 4-tahtinen, 4-venttiilinen, Taakse kallistuva yksisylinterinen, DOHC
Sylinterin tilavuus250cc
Sylinterin mitat77.0 mm x 53.6 mm
Puristussuhde13.8 : 1
MaksimitehokW (PS) @ rpm
MaksimivääntöNm @ rpm
VoitelujärjestelmäMärkäsumppu
Kytkimen tyyppiMärkä, Monilevy
SytytysjärjestelmäTCI
KäynnistysjärjestelmäSähkö
Vaihteistojärjestelmähammasrattaat, 5-vaihteinen
VoimansiirtoKetju
Polttoaineen kulutus-
CO2 emission-
KaasutinPolttoaineen suihkutus
RunkoPuolikaksoiskehtorunko
Caster-kulma26º5
Jättö119mm
EtujousitusjärjestelmäUpside-down-etuhaarukka
TakajousitusjärjestelmäKeinuvarsi, (linkkujousitus)
Etujoustovara310 mm
Takajoustovara317 mm
EtujarruHydraulinen yksi levy, Ø270 mm
TakajarruHydraulinen yksi levy, Ø240 mm
Eturengas80/100 - 21 51M
Takarengas100/90 - 19 57M
Kokonaispituus2175 mm
Kokonaisleveys825 mm
Kokonaiskorkeus1285 mm
Istuimen korkeus970 mm
Akseliväli1475 mm
Maavara335 mm
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) 106 kg
Polttoainesäiliön tilavuus6.2L
Öljysäiliön tilavuus0.95L
Varaa koeajo: YZ250F (2021)
© 2021 Yamaha Motor Europe N.V., Suomen sivuliike / Yamaha Center