TT-R110 (2021)
Kysy hinta myyjältäsi
Voit olla yhteydessä valitsemasi Yamaha-Centeriin saadaksesi tarkemmat hintatiedot.
TT-R110E:n kestävä runko, motocross-tyylinen muotoilu ja sähkökäynnisteinen nelitahtimoottori sekä automaattisen kytkimen ansiosta helppokäyttöinen neliportainen vaihteisto muodostavat inspiroivan hauskan ja mukavan ajoelämyksen.
SKU
2021-TTR110-DPBSE

Inspiroivia ajoelämyksiä!
TT-R110E:ssä on kestävä Icon Blue väritetty motocross-tyylinen muotoilu ja käyttäjäystävällinen nelitahtimoottori. Helppokäyttöisyyttä lisäävät sähkökäynnistys ja matala istuinkorkeus. TT-R110E on ihanteellinen valinta lapsille ja nuorille, jotka siirtyvät pienemmistä malleista, kuten TT-R50E ja PW50, isompiin.
Kiperissäkin tilanteissa hallittavuudeltaan helppo TT-R110E on varustettu pitkäjoustoisella etuhaarukalla ja sujuvatoimisella Monocross-takajousituksella. Edessä ja takana on asianmukaiset, 14- ja 12-tuuman off-road renkaat.
Uudet ja kokeneet kuljettajat nauttivat yhtälailla, 110-kuutioisen, vaimeaäänisen nelitahtimoottorin mukavan sujuvasta ja tehokkaasta suorituskyvystä. Menoa vauhdittaa myös automattisen kytkimen ansiosta helppokäyttöinen neliportainen vaihteisto. Turvallisuuden vuoksi TT-R110E:ssä on avaimella toimiva virtalukko. Selkeän rakenteen ansiosta pyörän huoltotarve on vähäinen, joten se on mukava ajaa ja huoleton omistaa.
Yamaha on tuottanut korkealaatuisia lasten mini-moottoripyöriä jo yli 40 vuotta, joten jokainen uusi Yamahan mini-luokan malli on suunniteltu helpoksi ja nautinnolliseksi ajettavaksi sekä helppohuoltoiseksi.
Ulkonäöltään virtaviivaisen ja modernin sekä ajo-ominaisuuksiltaan mukavan monipuolisen TT-R110E:n ergonomia on sovitettu yhtälailla nuorille kuin varttuneille lapsille. Sen kestävä teräsrunko ja pitkäliikkeinen jousitus takaavat tasaisen ja rennon ajon röykkyisessäkin maastossa.
Käynniltään tasainen ja hiljainen, polttoainetaloudellinen, 110-kuutioinen nelitahtimoottori on tehokas ja sen hallinta on helppoa, joten TT-R110E on oivallinen valinta perheen nuorimpien maastomoottoripyöräksi. Polkaise ykkösvaihde sisään ja käännä kaasua, ja olet liikkeellä! Se on näin helppoa. Inspiroivia ajoelämyksiä!
Moottorin tyyppi | Ilmajäähdytetty, 4-tahtinen, SOHC, 2-venttiilinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 110cc |
Sylinterin mitat | 51.0 mm x 54.0 mm |
Puristussuhde | 9.3 : 1 |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Kytkimen tyyppi | Märkä, Monilevy, automaattinen keskipako |
Sytytysjärjestelmä | CDI |
Käynnistysjärjestelmä | Sähkö- ja poljinkäynnistys |
Vaihteistojärjestelmä | hammasrattaat, 4-vaihteinen |
Voimansiirto | Ketju |
Kaasutin | Kaasutin |
Runko | Teräsputki |
Caster-kulma | 26º |
Jättö | 60mm |
Etujousitusjärjestelmä | Teleskooppihaarukka |
Takajousitusjärjestelmä | Keinuvarsi, (monocross) |
Etujoustovara | 115 mm |
Takajoustovara | 110 mm |
Etujarru | Rumpu, Ø95 mm |
Takajarru | Rumpu, Ø110 mm |
Eturengas | 2.50-14 4PR |
Takarengas | 3.00-12 4PR |
Kokonaispituus | 1,565 mm |
Kokonaisleveys | 680 mm |
Kokonaiskorkeus | 920 mm |
Istuimen korkeus | 670 mm |
Akseliväli | 1,080 mm |
Maavara | 180 mm |
Märkäpaino (täysi öljy- ja polttoainesäiliö) | 72 kg |
Polttoainesäiliön tilavuus | 3.8Litraa |
Öljysäiliön tilavuus | 1.0Litraa |
Varaa koeajo:
TT-R110 (2021)